Kategorije
Kategorije
Korpa
Ova web stranica koristi kolačiće ('cookies') kako bismo Vam pružili bolje korisničko iskustvo. Prihvatanjem korišćenja kolačića saglasni ste sa politikom privatnosti. Podesi

FAQ (Često Postavljana Pitanja)

Najčešće postavljena pitanja za Hikvision i Dahua uredjaje (FAQ)

Hikvision

1. Priprema opreme i instalacija aplikacije:
  • Preuzmite i instalirajte Hik-Connect aplikaciju sa Apple App Store-a za iOS i iPadOS uređaje, ili sa zvanične web stranice Hikvision za Android uređaje​​.
  • Postavite svoj Hikvision uređaj i obezbedite internet konekciju za svoj sistem.
2. Registracija na Hik-Connect:
  • Registrujte se za Hik-Connect nalog putem web stranice ili direktno putem aplikacije​​.
3. Povezivanje uređaja sa mrežom:
  • Ako već niste, povežite svoj Hikvision uređaj sa internetom​​.
4. Podešavanje Platforme:
  • Ulogujte se na uređaj koristeći web pregledač.
  • Navigirajte do Configuration > Network > Advanced Settings > Platform Access.
  • Omogućite servis tako što ćete označiti odgovarajući okvir.
  • Kreirajte verifikacioni kod koji se sastoji od 6 do 12 slova ili brojeva (osetljivo na velika i mala slova)​4​.
5. Dodavanje uređaja na Hik-Connect:
  • Pokrenite Hik-Connect aplikaciju i prijavite se koristeći svoje korisničko ime i lozinku.
  • Dodajte svoj uređaj na Hik-Connect, postupak će zavisiti od tipa uređaja koji posedujete​​.

Takođe, možete proveriti da li je uređaj pravilno dodan na Hik-Connect ili potražiti dodatne savete u odeljku za rešavanje problema koji se nalazi u korisničkom link
Detaljan vodič za dodavanje uređaja u Hik-Connect aplikaciju

1. Razumevanje Hik-Connect Aplikacije:
  • Hik-Connect aplikacija je mobilna aplikacija dizajnirana da pruži daljinski pristup i kontrolu nad Hikvision uređajima kao što su sigurnosne kamere, NVR-i i DVR-i.
  • Funkcije uključuju daljinsko uživo gledanje, reprodukciju i snimanje, upravljanje uređajima, push obaveštenja, dvosmerni audio i upravljanje alarmima.
2. Priprema za Dodavanje Uređaja:
  • Osigurajte stabilnu internet konekciju, kompatibilnost vašeg Hikvision uređaja sa Hik-Connect aplikacijom, ažuriran firmware, i prikupite potrebne informacije o uređaju kao što su model, serijski broj, IP adresa i prijavne akreditive.
3. Preuzimanje i Instalacija Hik-Connect Aplikacije:
  • Link za preuzimanje ovde
4. Kreiranje Hik-Connect Naloga:
  • Otvorite Hik-Connect aplikaciju, dodirnite dugme "Register" ili "Sign Up", pružite potrebne informacije uključujući vašu email adresu i sigurnu lozinku, završite proces registracije i potvrdite svoj nalog preko verifikacionog emaila.
5. Povezivanje Vašeg Uređaja sa Mrežom:
  • Osigurajte da je vaš Hikvision uređaj uključen i povezan sa stabilnom mrežom, po mogućstvu koristeći Ethernet kabl. Konfigurišite mrežne postavke na vašem uređaju ako je potrebno, i verifikujte da ima važeću IP adresu unutar vaše mreže.
6. Dodavanje Uređaja u Hik-Connect Aplikaciju:
  • Prijavite se na svoj Hik-Connect nalog, dodirnite dugme "+" ili "Add Device", izaberite odgovarajući način za dodavanje uređaja (ili skeniranjem QR koda ili ručnim unosom detalja uređaja), i sledite upute da završite proces dodavanja uređaja.
7. Ručno Dodavanje (Alternativna Metoda):
  • Za uređaje koji direktno ne podržavaju Hik-Connect servis, dodajte ih preko IP/domena pokretanjem Hik-Connect aplikacije, odabirom opcije za dodavanje uređaja koristeći IP/domen, i unoseći IP adresu, broj porta, korisničko ime i lozinku ručno.
1. Samostalni Resetovanje Lozinke:
  • Hikvision nudi funkciju samostalnog resetovanja lozinke. Možete iskoristiti ovu funkciju da povratite svoju lozinku na lokalnom GUI​​.
2. Upotreba SADP alata:
  • Možda će vam trebati da preuzmete SADP alat sa zvaničnog veb-sajta Hikvision kao deo procesa oporavka lozinke​.
3. Skeniranje QR koda:
  • Generišite QR kod na lokalnom GUI uređaja.
  • Navigirajte do More -> Reset Device Password da biste otvorili stranicu za resetovanje lozinke uređaja.
  • Skenirajte QR kod na lokalnom GUI DVR-a ili NVR-a. Verifikacioni kod će potom biti poslat na vašu rezervisanu email adresu​.
4. Verifikacija i Resetovanje Lozinke:
  • Kada primite verifikacioni kod, unesite ga u prozor Verify by Reserved Email na lokalnom GUI, a zatim kliknite OK.
  • Kreirajte i potvrdite svoju novu lozinku.
5. Pogledajte detaljna uputstva link-1link-2

Pažljivo pratite svaki korak i obezbedite da imate pristup potrebnim alatima i informacijama pre nego što započnete proces oporavka lozinke.
Za prebacivanje izlaznog signala Hikvision kamera, sledite ove korake:

1. Pritisnite i Držite Dugme:
  • Hikvision kamere obično dolaze fabrički postavljene u TVI modu. Da biste prebacili između moda, pritisnite i držite dugme 5 sekundi.
  • Čućete blagi klik, a zatim će kamera podići u sledeći mod. Redosled za prebacivanje moda je: TVI, AHD, CVI, i CVBS. Ako je kamera u CVBS modu, pritiskanje dugmeta 5 sekundi će je prebaciti u sledeći mod​1​.
Ove korake možete prilagoditi u zavisnosti od specifičnog modela Hikvision kamere koji posedujete. Takođe je preporučljivo da proverite korisnički priručnik ili kontaktirate Hikvision podršku za dodatne informacije i upute.

1. Pristupite uređaju:
  • Proverite da li je vaš Hikvision uređaj uključen i povezan sa vašom mrežom.
  • Pristupite postavkama uređaja ili direktno preko njegovog interfejsa ili preko web interfejsa na računaru. Možda će vam trebati IP adresa uređaja da biste mu pristupili preko web pretraživača.
2. Idite na postavke zvuka ili alarma:
  • Potražite meni označen kao "Alarm," "Audio," "Sound," ili nešto slično.
  • U ovom meniju trebalo bi da postoje postavke vezane za zvučne upozorenja ili alarme.
3. Isključite zvučno upozorenje:
  • Pronađite postavku za zvučno upozorenje ili zvučnik, što može biti označeno kao "Buzzer," "Sound Alert," "Audio Alert," ili nešto slično.
  • Promenite postavku da biste isključili zvučno upozorenje. Možda postoji kućica ili prekidač koji treba da odznačite ili isključite.
4. Sačuvajte i izađite:
  • Obavezno sačuvajte sve promene koje ste napravili pre nego što izađete iz menija postavki.
  • Uvek je preporučljivo testirati postavke tako što ćete pokrenuti događaj koji bi obično izazvao zvučno upozorenje, da biste bili sigurni da je ono isključeno.
5. Konsultujte priručnik ili podršku:
  • Ako ne možete da pronađete postavke ili ako gore navedeni koraci ne reše problem, konsultujte korisnički priručnik uređaja ili kontaktirajte korisničku podršku Hikvision za pomoć.
Ovo je opšti pristup, a tačni koraci mogu varirati u zavisnosti od specifičnog modela vašeg Hikvision uređaja. Ako imate korisnički priručnik za vaš uređaj, trebalo bi da pruži detaljne upute o tome kako isključiti zvučno upozorenje.

Dahua

Resetovanje lozinke na Dahua DVR-u može se postići na nekoliko načina, u zavisnosti od modela DVR-a i postavki sistema. Evo nekoliko metoda za resetovanje lozinke, uz korak-po-korak pristup:

1. Koristeći dugme za resetovanje:

  • Isključite DVR.
  • Pritisnite i držite dugme za resetovanje.
  • Uključite DVR dok nastavite držati dugme za resetovanje.
  • Držite dugme za resetovanje pritisnuto 30 sekundi.
  • Napravite novu lozinku za admin nalog.

2. Koristeći e-poštu:

  • Pošaljite serijski broj uređaja i datum prikazan na OSD na Support.
  • Kada primite kod od podrške, idite na uređaj, kliknite desnim tasterom miša i odaberite Glavni meni.

3. Resetovanje putem interfejsa za zaboravljenu lozinku:

  • Kliknite na zaboravljenu lozinku (Forgot password)** da biste pristupili interfejsu za resetovanje lozinke.
  • Resetujte lozinku skeniranjem QR koda i resetovanjem putem e-pošte ili odgovaranjem na sigurnosna pitanja.

4. Koristeći Dahua dnevni generator lozinki:

  • Koristite Dahua dnevni generator lozinki da biste resetovali lozinku.

5. Resetovanje uz pomoć aplikacije:

  • Koristeći iDMSS ili gDMSS aplikaciju, kliknite na Više (More) > Resetujte lozinku uređaja (Reset Device Password) > Skanirajte QR kod na lokalnom GUI snimača.

 6. Otvaranjem uređaja i pritiskanjem dugmeta za resetovanje na matičnoj ploči:

  • Ova metoda zavisi od modela DVR-a koji posedujete, neki od njih dolaze sa dugmetom za resetovanje koje se nalazi na matičnoj ploči. Trebate otvoriti uređaj da biste proverili da li je to slučaj sa vašim modelom. Postupak resetovanja je sličan kao u prvoj metodi.

Svaka od ovih metoda ima svoje prednosti i izazove. Pre nego što pokušate bilo koju od ovih metoda, obezbedite da imate pristup i backup svim važnim podacima sa DVR-a, jer resetovanje može dovesti do gubitka podataka. Takođe, preporučljivo je da imate monitor priključen na DVR tokom ovog procesa kako biste mogli da vidite informacije na ekranu.

Instalacija HDD-a i povezivanje DVR-a Dahua uključuje nekoliko koraka i preporučljivo je pratiti detaljne instrukcije kako biste osigurali pravilnu instalaciju i postavke. Evo koraka koje trebate slijediti:

Instalacija HDD-a:

1. Priprema:

  • Prvo, osigurajte da imate potrebne alate i materijale kao što su odgovarajući vijci i hard disk (HDD) kompatibilan s vašim Dahua DVR/NVR uređajem.
  • Isključite DVR/NVR iz struje kako biste spriječili moguće oštećenje tijekom instalacije.

2. Instalacija HDD-a:

  • Otpustite šrafove gornjeg poklopca i bočnog panela.
  • Postavite četiri šrafa u HDD (samo tri kruga).
  •  Postavite HDD u skladu sa četiri rupe na dnu, pazite da ne prođete kroz traku sa leve strane HDD-a.
  • Okrenite uređaj naopako i čvrsto zategnite šrafove.
  • Čvrsto pričvrstite HDD.

3. Formatiranje HDD-a:

  • U glavnom meniju odaberite "Storage".
  • Odaberite "HDD Manage".
  • Odaberite HDD za formatiranje i odaberite "Format".

Povezivanje DVR-a:

1. Povezivanje DVR-a s platformom:

  • Preuzmite i instalirajte SmartPSS s web stranice DahuaSecurity.com.
  • Dodajte DVR/NVR u SmartPSS koristeći IP ili P2P opciju.

3. Konfiguracija:

  • Uključite DVR/NVR i vratite konfiguraciju i postavke DVR-a/NVR-a.

Nekoliko dodatnih saveta:

  • Backup: Prije zamjene ili instalacije novog HDD-a, napravite sigurnosnu kopiju svega snimljenog materijala kako biste spriječili gubitak podataka.
  • Formatiranje: Formatiranje novog HDD-a je ključno kako bi se osigurao ispravan rad i spremanje snimaka.
  • Pravilna instalacija: Pazite da je HDD pravilno postavljen i pričvršćen kako biste spriječili moguće oštećenje.

Navedeni koraci i savjeti trebali bi vam pomoći u uspješnoj instalaciji HDD-a i povezivanju DVR-a Dahua. Za dodatne informacije, možete se obratiti službenoj web stranici Dahua ili pogledati video tutoriale na YouTubeu na navedenim linkovima.


Dodavanje uredjaja na DMSS aplikaciju za mobilni telefon

Video Link

Pregled snimaka Dahua DMSS aplikacija

1. Reprodukcija putem DMSS mobilne aplikacije :

  • Korak 1 : Otvorite DMSS
  • Korak 2 : Dodirnite listu uređaja
  • Korak 3 : Dodirnite vreme za promenu

2. PristupPristup reprodukciji iz prikaza uživo :

  • Korak 1 : Otvorite Live View jednog od kanala kamere
  • Korak 2 : Aplikacija će početi da se reprodukuje ​.

3. Pristup reprodukciji sa ekrana uređaja:

  • Korak 1 : Na ekranu uređaja DMSS tapnite na
  • Korak 2 : Dodirnite jedan od praznih video kanala.
  • Korak 3 : Odaberite
  • Korak 4 : Aplikacija će početi reproducirati snimke za taj kanal od danas.

Saveti :

Proverite je li vaša Dahua DMSS aplikacija ažurirana na najnoviju verziju da biste pristupili

Potencijalni izazovi :

Problemi sa mrežnim povezivanjem mogu uticati na reprodukciju

Osiguravanje tačnog datuma i vremena

Video Link

Izmena menija na DMSS aplikaciji

Video Link