Postavite pitanje o ovom proizvodu
* Sve prikazane cene su sa uračunatim PDV-om
* Registrujte se i ostvarite dodatne popuste i pogodnosti na određene artikle
4 MP ColorVu fiksna mrežna kamera
- Visokokvalitetna slika sa rezolucijom od 4 MP
- Efikasna H.265+ tehnologija kompresije
- Jasna slika uz jako pozadinsko osvetljenje zahvaljujući 130 dB WDR tehnologiji
- Fokusirajte se na klasifikaciju ciljeva ljudi i vozila zasnovanu na dubokom učenju
- Kolor snimanje 24/7
- Otporna na vodu i prašinu (IP67)
Specifikacija kamere | |
Megapixela | 4 |
Oblik kamere | Bullet |
Tip objektiva | Fiksni |
Širina objektiva | 2.8 mm |
Tip osvetljenja | LED |
Noćni domet osvetljenja | 10 metara |
Max rezolucija | 1280x720 |
Audio | Ima |
IP zaštita | IP50 |
Materijal kućišta | Metal i plastika |
Slot SD kartice | Nema |
AI/Video analitika | Ima, Nema |
WDR | 120dB |
Wi-Fi | Ne |
Često postavljena pitanja
Hik-Connect je aplikacija koja vam omogućava da pratite svoje Hikvision kamere i druge uređaje povezane sa mrežom preko pametnog telefona ili tableta. Pročitaj više...
- Prvo, potrebno je da kreirate dva odvojena Hik-Connect naloga na svakom uređaju.
- Nakon što ste se prijavili na oba naloga, otvorite Hik-Connect aplikaciju na glavnom uređaju. U listi uređaja možete videti sve uređaje koje ste već dodali na svoj Hik-Connect nalog.
- Izaberite uređaj koji želite da podelite (u ovom slučaju, uređaj nazvan "Lokal") i idite na podešavanja deljenja.
- Kliknite na "Manage Sharing Settings" (Upravljanje podešavanjima deljenja) i zatim na plus ikonu da biste dodali novi uređaj za deljenje.
- Možete podeliti uređaj sa korisnikom (koji može biti član porodice ili prijatelj) ili sa instalaterom. U ovom primeru, uređaj se deli sa korisnikom.
- Unesite e-mail adresu ili broj mobilnog telefona koji je povezan sa drugim nalogom. Takođe možete koristiti QR kod za deljenje ako je drugi korisnik pored vas.
- Nakon što ste dodali drugog korisnika, možete izabrati koje uređaje želite da podelite sa njim. U ovom primeru, deli se samo jedna kamera, ali možete izabrati da podelite koliko god uređaja želite.
- Na kraju, možete odabrati da li želite da drugom korisniku date puna prava pristupa ili ograničena prava. Kada završite, kliknite na "Finish" (Završi).
- Sada, kada otvorite Hik-Connect aplikaciju na drugom uređaju, videćete poruku da je novi uređaj podeljen sa vama. Kliknite na "Accept" (Prihvati) da biste dodali podeljeni uređaj na svoj nalog.
- Da biste gledali kamere uživo, potrebno je da unesete kod za enkripciju uređaja, koji možete naći u podešavanjima mreže DVR-a ili NVR-a.
- Ovaj postupak možete ponoviti da biste podelili glavni nalog sa više korisnika. Takođe, uvek možete ukloniti bilo koji podeljeni nalog u budućnosti.
1. Povežite analognu kameru na DVR kao live view kanal uz pomoć Hik-Connect verzije 4.7.0 ili novije.
2. Dodavanje DVR-a u Hik-Connect: Otvorite "System -> Network -> Advanced", omogućite "Platform Access" za Hik-Connect i sačekajte da se poveže. Pokrenite Hik-Connect aplikaciju i skenirajte QR kod uređaja da ga povežete sa svojim Hik-Connect nalogom.
3. Dodavanje prilagođenog audio zapisa: Idite na konfiguracionu stranicu, zatim na audio konfiguracionu stranicu. Izaberite kanal na kojem želite da otpremite prilagođeni audio, odaberite postojeći audio zapis ili kreirajte novi. Nakon snimanja, možete izmeniti ime audio zapisa. Odaberite snimljeni audio i potvrdite da biste završili.
4. Konfiguracija DVR-a: Idite na stranicu PTZ Control, kliknite na "iris+" dugme, i idite na OSD podešavanje kamere. Ako je prilagođeni zvuk uspešno otpremljen, zvuk alarma će automatski postati korisnički definisan.
5. Podešavanje događaja: Idite na "System -> Event" da konfigurišete događaj za testiranje zvuka. Koristite detekciju pokreta kao primer, omogućite funkciju, konfigurišite parametre i omogućite zvučnu vezu.
Aktivacija push obaveštenja za upozorenja o pokretu na vašem mobilnom telefonu kroz Hik-Connect aplikaciju
- Prvo, potrebno je da se prijavite na Hik-Connect aplikaciju na vašem mobilnom telefonu. Ako još niste dodali kameru ili snimač (DVR) na aplikaciju, postoji jednostavan proces za to.
- Nakon što ste se prijavili na aplikaciju, izaberite kameru na kojoj želite da omogućite detekciju pokreta.
- Kliknite na tri tačke u gornjem desnom uglu ekrana i izaberite "Settings" (Podešavanja).
- U podešavanjima, pronađite opciju "Notification" (Obaveštenja) i omogućite je. Ovo će omogućiti push obaveštenja za detekciju pokreta.
- Imate opciju da primite događaje i push obaveštenja ili samo događaje bez push obaveštenja. Preporučljivo je da omogućite obe opcije.
- Takođe možete podesiti raspored za primanje obaveštenja. Ovo je korisno ako, na primer, želite da primate obaveštenja samo van radnog vremena.
- Kada se detektuje pokret, primićete obaveštenje na svom telefonu. Ako kliknete na obaveštenje, moći ćete da vidite snimak pokreta.
- Ako primite lažna obaveštenja, možete prilagoditi osetljivost detektora pokreta ili izmeniti oblasti u kojima se detektuje pokret.
Ovaj postupak omogućava vam da primate obaveštenja o pokretu na vašem telefonu bez potrebe za složenim podešavanjima kao što su port forwarding ili SMTP email exchange servis.
Resetovanje lozinke Hikvision uređaja SADP alatom
- Preuzmite najnoviju verziju SADP alata sa Hikvision sajta. Napomena: Hikvision uređaj i računar na kojem je instaliran SADP trebaju biti u istoj podmreži.
- Otvorite SADP alat da pretražite online uređaje. Izaberite uređaj i kliknite na "Forget Password" (Zaboravljena lozinka).
- Može se pojaviti jedan od tri prozora:
- Ako prozor zahteva sigurnosni kod, pratite metod 1.
- Ako prozor zahteva enkriptovanu datoteku, pratite metod 2.
- Ako prozor zahteva enkriptovanu datoteku ili ključ, pratite metod 2 ili 3.
Metod 1, Informacije o uređaju:
Kopirajte vreme početka i serijski broj uređaja, zatim pošaljite te informacije Hikvision tehničkoj podršci. Tehnička podrška će vam poslati sigurnosne kodove. Nakon što primite sigurnosne kodove, izaberite jedan kod prema trenutnom vremenu uređaja. Unesite sigurnosni kod, zatim kliknite na "Confirm" (Potvrdi).
Metod 2, XML datoteka:
Kliknite na dugme "Export" (Izvoz) da biste sačuvali XML datoteku, zatim pošaljite tu datoteku Hikvision tehničkoj podršci. Tehnička podrška će vam poslati nazad enkriptovanu datoteku. Izaberite putanju enkriptovane datoteke, unesite novu lozinku i potvrdite, zatim kliknite na "Confirm" (Potvrdi) da biste resetovali lozinku.
Metod 3, QR kod:
Ovim metodom možete izvesti XML datoteku ili napraviti snimak ekrana QR koda. Ako izvezete XML datoteku, pratite metod 2 za resetovanje lozinke. Takođe možete poslati snimak ekrana QR koda Hikvision tehničkoj podršci. Tehnička podrška će vam poslati ključ koji se sastoji od brojeva i slova (8 bajta). Unesite ključ, upišite novu lozinku i potvrdite. Kliknite na "Confirm" (Potvrdi) da biste resetovali lozinku.
Napomena: Ako želite da resetujete lozinku NVR-a i povezanih kamera istovremeno, izaberite opciju "Reset Network Cameras’ Passwords" (Resetuj lozinke mrežnih kamera).